jag saknar er

heeeej! idag va d en kul dag på stan me min kära vännen annie hon fick köpa som min klänning.. jag va super glad när hon sa att hon ville köpa som min klänning...  vi åkte t stan drf att vi har tema vecka alltså vi hade inga lektioner  bara två "svenska" min svenska lärare är hon den enda lärare som får mig att må dålig va ska ja säga, hon pratar hela lektionen o när man säger bara ett enda ord hon säger låt mig prata först hahaha .. imorgon ska vi t ett museum i stockholm men jag o annie ska inte vara me för att annie e sjuk o jag låtsas att jag e sjuk..
glömmde säga den viktigaste att äntligen fick ja en stor bild för justin bieber i mitt rum. om ni undrar vrf bloggar vi så sällan så drf att ni besöker inte våran blogg vi vill ha kommentarer.
ha d så bra\ EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0