ouch mitt hår!

Hej snyggingar !
Idag var en väldigt lång dag vi började 8:00 o slutade 15:30,de andra slutade tidigare för att de hade ingen  studiehandledning (orättvis).vi väntade på läraren hon kom lite sent för hon kopierade några papper om  om d första världskriget o när vi väntade så kom en kille som vi inte känner så bra (vi ser honom alltid skoja me några tjejer som går i våran klass),han ville skoja me oss oxå så han kom o låtsades kyssa Emma o både jag o Emma sa till honom att låta oss vara men han lysande inte så jag kastade hans keps o han blev jätte arg (kanske för att kepsen var magisk ;P) iaf han sa att jag måste ta upp den men d gjorde jag inte så han drog hårt i mitt o Emmas hår (d kändes som om jag skulle behöva köpa en peruk) men det gjorde inte ont pinsamt var det lite för d var några som tittade men inte så där ont o så säger han:Abri jag bara skojade ta det inte på allvar o jag känner inte ens er så gör inte så där igen. o alla ba VAD! o vi kände inte honom så varför kom han? har jag rätt eller?! o nu har jag tappat lite av mitt hår IDIOTEN han skulle få se imon. sen när vi började lektionen så kom en tjej i våran klass o sa kärleken börjar me bråk!
både jag o Emma skrek:EWWWWWWWW.

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0