lördagen före prao:n

Hej!
hur e läget???
nu sitter jag vid datan o bloggar (wow ta bort B från bloggar o sätt P istället så får ni världens tråkigast ord)
kl e 11.35 o det e lördag,på måndag har vi prao d har Emma redan sagt vi ska praoa i en restaurang tsm
d ska bli jätte roligt,vi ska ta emot gästerna o servera men vi måste gå till skolan för att äta jag menar va fan
vi kan äta i restaurangen men vi måste betala så jag o Emma bestämde oss att äta i mcdonalds (i'm lovin it)
jag vet att vi måste betala i mcdonalds oxå men maten e godare där.
Ja nu måste jag (världens tråkigaste ord) plugga so för vi ska ha prov, vi har inte bestämt vilken datum
men vi ska göra d sooner or later, o så har vi matte prov v.46 o engelskprov v.45, o vi måste förbereda oss
för nationella provet veckan efter prao:n,fan va jobbigt,jag har ingen aning hur jag ska fuska ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0