Hej bloggen

Hej!!!
idag va en jätte tråkigt dag i skolan .... ja skulle igentligen sluta kl:2 men ja hade studiehanlidning ja fick vänta på min lärare 20 minuter men läraren är dum i huve hon kom inte...
när ja åkte tillbaka hem, ja o min mamma o lilla syster åkte till centrum o köpte en vinterjacka till mej,,ja kom tillbaka hem från stan kl:6 ja duschade direkt o nu har ja jätte ont i mina ben men ja e jätte glad samtidigt för att d e helg imorgon o den dagen efter o nästa vecka har ja prao då ska ja inte till skolan...
Min bästa serie ska börja snart då ska ja gå o titta på tv o ja har ingen anning om va ja ska göra sen :D ..... 
älskar er :*
EMMA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0