dumma mig

Hej!
jag har precis kommit hem från skolan,vi har fått MASSA med läxor jag har ingen aning vad jag ska börja med.Vi hade läxa i svenskan,vi skulle skriva om våran utflykt till skansen,så jag skriv 7 o en halv sida om hur tråkigt d var (stackars läraren) ;P o nu ska jag öva lite på gitarro (min gitarr heter gitarro) o sen ska jag jobba med engelska (övningsboken), jag visste inte att vi skulle börja jobba i den boken men alla har startat för länge sen (dumma mig) asså vet ni den där filmen dumma mig jag vill se den men jag har ingen tid min syster gick på bio o har sett den,ugh nu är jag så jävla förbannad, hon visste inte att jag ville se den men iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0