älskar matte o min matte lärare

HEJ!!!
Just nu sitter ja i vardagrummet me min lilla syster (reeta) ,ja e inne i fb nu o chattar me Vera o  Ja gör min matte läxa... ja älskar matte jätte mycke o ja älskar min matte lärare (Urban) oxå han e jätte snäll... Annie e död kär i honom men problemet är att  han e gift o han har barnbarn oxå hahahhah så han passar inte henne hahahhahahha.....
efter att ja gör min matte läxa klar ska ja gå o titta på mitt favorit program...

Idag va d lite rolig i skolan speciellt sista lektion när vi hade arabiska nästan alla kan inte läsa så bra arabiska,, ja o Annie skrattade jätte mycke åt dom ,,läraren skulle sparka ut oss ur klassen men d va bra att han gjorde inte d hahahaha
Nu ska måste ja dra o forsätta me min matte läxan
HA D SÅ BRA 
EMMA  <3  <3  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0