AG

idag e jag jätte glad för jag ringde min bästis nej inte Emma en tjej som bor i Syrien hon heter Angela..jo bara att höra hennes röst gjorde mig glad,skolan var skit idag d var några tjejer som ja känner de sa att jag o en kille som e BARA min kompis e kära i varandra men d e vi inte,nu vill jag inte ens hälsa på hnm för att de skulle säga att vi e ihop jag sa åt dom att sluta men ja de e lite så här ;P o i so-lektionen ville vi inte jobba me en tjej för hon mobbade mig förut o samma tjejer undrade vrf o bla bla annat o en tjej som var mobbaren kompis som oxå mobbade mig var rädd att ja skulle säga att hon gjorde d oxå men d gjorde ja inte (jag vet jag e jätte snäll)jag sa va som hände till Emma o hon ba:men fan vrf gjorde du inte d ;PPPPPPPPPPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0